Paquita B

Paquita B

dimecres, 5 de gener del 2011

ENS HAN DONAT UN PREMI.

  Els nostres amics i companys del Bloc el Far de la Banya ens han premiat amb el FAR DE LA BANYA BLOG AWARD. Ve a ser com els "oscars" del blogs. Pel vist fan una gran cerimònia de entrega de premis retransmesa "around of the world," com dirien els anglosaxons. Ens haurem de comprar un "traje" de'n Armani.
  Pareix que no m'ho prenc en serietat, però no és vera. Però estic tant content de que ens hagin donat un premi que dic desbarats i al meu cap hi venen idees de totes castes, (com la de una entrega de premis com la dels oscars, perdonau però soc així,i així com arriben les meves idees al cap passen als dits i dels dits al teclat, i en un moment tot està escrit al bloc).
  Gracies amics del Far de la Banya.
  Els amics del Far de la Banya tal vegada ens han donat el premi per ser catalineros, es a dir per tenir bo amb ells. Ja que pel vist Santa Catalina (de on som noltros) i Tarragona (de on son ells) tenen coses en comú. Entre elles Sant Magí, sant al que se'n encomanaren els catalineros antics i que era nascut a Tarragona. No hi ha com tenir recomanacions i si a munt venen del cel, més que més.
  Moltes gracies per aquest premi, en compromet en seguir la mateixa línia.
  Ara deixo aquesta entrada i en vaig a fer el diari de navegació del Paquita B a la Barcelona World Race, que de moment hem passat el Cabo de Gata i si no faig via embarrancaré en el de Tres Forcas.
  No en canso de dir MOLTES GRACIES.
   

5 comentaris: